Des del Febrer

Des del Febrer han passat moltes coses al meu voltant.

De fet, no escrivia al blog des d’abans de Setmana Santa, ha passat l’Estiu (el meu, sí), hi ha hagut eleccions i se n’han adelantat unes altres. He fet un curs i l’he posat en pràctica . Ha plogut, ha fet fred, ha fet calor i he fet kilómetres a ciutats, mars i muntanyes. Moltes coses. O poques, segons amb qui em compari…

I es què si miro el Facebook dels meus coneguts (dir-los amics a tots em sembla incert), dec ser de les poques persones que te una vida avorrida, perquè la col·lecció de fotos de festes, viatges i vacances em fa veure que tenir un fill limita molt. (ara vé la frase de “si, però compensa” i tal). I es què a més, si ets mare soltera la cosa es complica en quant a temps lliure. (Mare soltera vol dir, soltera i sense custòdia compartida… ens entenem?)

Però tot i haver-me mogut poc, en aquests 6 mesos he conegut gent molt interessant, que m’ha presentat altra gent molt interessant, he rigut com mai amb Twitter durant els partits del Barça i m’he desconnecat definitivament de la TV.

I en 6 mesos també he canviat  jo, com a persona. Tinc menys pressa, escolto més, parlo menys, tolero més i planifico menys. No sé si es maduressa, però em sento millor.

Ara només espero que entre projectes pugui treure temps per no deixar passar 6 mesos entre un post i un altre. Des del Febrer fins i tot ha canviat la interface del WordPress.. i m’he oblidat de llegir els meus Feeds, he decidit reempendre.

Seguirem…

Mai.

Anuncis

5 Respostes to “Des del Febrer”

  1. Ave Fenix Says:

    Me alegro de que sigas con tu blog. Pensaba que te habías cansado y todavía tienes que escribir tu libro…

    Estamos en unos momentos de cambios y más que tienen que venir. Espero que tu proceso de maduración personal te lleve a lo que estás buscando. En resumen a sentirte más feliz.

    Vida aburrida no, sino que tus prioridades cambian seguro para mejor. Los que alardean de viajes, fiestas… seguro que no tienen otra cosa o necesitan que los demás les aumenten su ego. Más vida interior y valores en una sociedad últimamente carentes de ellos. Aunque de vez en cuando un cambio de aires te oxigena y recargas energías para esas baterías agotadas por la rutina…

    Facebook y de más redes sociales para mi es algo insustancial. Acabarán muriendo de éxito digan lo que digan los expertos en el tema. Cuando pasa a ser mayoritario deja de tener encanto y se convierten en meras plataformas publicitarias de intereses diversos y una peligrosa forma de control de la sociedad.

    Felicidades por el Barça otro título más ¡ Ya no caben en el museo! Los Periquitos somos más modestos aunque no perdemos la esperanza de ganar La Champions!!!!

  2. Tomàs Says:

    Hola i ben retrobada!

    Certament han passat moltes coses com dius, a nivell personal i a nivell global ja ni ho diguem.

    Espero poder llegir els teus nous posts. Fins aviat.

  3. Maivista Says:

    Moltes gràcies Tomàs!
    Una abraçada.

  4. Maivista Says:

    Ave Fenix… periquito? eso se lleva en la sangre, dicen… jaja

Deixa un comentari

